Trötter

Håhå vad trött jag är idag.

Men jag har jobbat hårt idag, räknat en massa pengar, sprungit och delat ut goodiebags på stan, lagat mat och nu jäser en
foccacia. Blir en mumsig med soltorkade tomater och parmesan, mumma!

Fan jag gör en miljon saker samtidigt som jag skriver inlägg här, nu har jag fixat hem senaste avsnittet av Ugly Betty(Do you love it? Jeess!), updaterat mina travians, snart loggat in på facebook...

Ooh, Gogge hade skrivit på min vägg! Honom har jag inte pratat med på år och dar, fast han är en sopa för han tycker att [REC] var dålig!

Jaja nu måste foccacian in i ugnen!

Kommentarer
Postat av: Josefin

du är alltid
b e a u t i f u l !!
det vet du väl kära du :)
kommer hem om 10 dagar, då fan, då ska jag äta massa bullar hos dig.. eller vad säger du :D

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback