Summer dreamin'

Tänk om man vore ett kid igen och kunde ha sommarlov, men med alla fördelar man ha som vuxen, pengar, bil och möjligheten att handla på Systembolaget.

Solen dundrar verkligen in på balkongen idag, det kommer en o annan kylig vind men den försvinner lika snabbt och solen värmer åter huden. Fan vad gött att bara hänga här här hela dan! Har varit sjukt skönt att vara ledig, sovit som en gris och tagit igen mig. Imorgon smygstartar jag min karriär i Stockholm, ska dra in till Vasagatan och rocka deras Marzocco, ska bli så jäävla kul! Saknar att jobba, stå en dag i baren känns inte som att jobba, det är bara askul, speciellt när det är mycket att göra! Kan verkligen rekomendera alla att testa baristayrket, speciellt på Espresso House, vi har en yrkesstolthet som jag tror många caféer missar. Att vara chef kan vara tungt, men det har jag paus ifrån i typ två veckor, gott om tid för att pumpa upp adrenalinet och gå in med stormsteg och leverera gröna siffror i bokföringen när jag kliver på min nya shop!

Har en plan utstakad för hur jag ska gå in och bygga min egen bas, tror det kan bli hur bra som helst!

Men nu ska jag riva fram ett sommrigt nagellack ur min samling och måla tånaglarna! Viktiga grejjer det där, man får ju inte ha smycken, långa naglar eller nagellack på fingrarna så då får man jobba på att se bra ut naken istället! Såg att det fanns en specialsalong på söder för brazilian, kanske skulle titta in där en dag?:D bli lite sommarfin så att säga! Vaxa armhålorna kan man sätta G på men vissa saker vill man överlåta till proffsen. På tal om armhålorna, för er som inte provat - do it! Alltså shit vilken känsla, okej det för snoront men man känner sig typ nyduschad hela tiden. Helt suuperfräsch känsla! Håller i några veckor så perfekt på sommaren när man springer runt i linnen och bikini!

Nagellack var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback