Snabbt middagstips

Igår gjorde jag något som jag tycker är supergott, pizza på tortillabröd!
Gjorde en tomatsås på krossade tomater, örter, chili och lite vitlök, kokade den på svag värme så att man får bort extravätskan, under tiden stekte jag svamp, squash(som jag vattnat ur med hjälp av salt och hurhållspapper), soltorkade tomater i strimlor, och lite quorn som jag finhackat. Stekte i jättelite olja så att de blev typ grillade i pannan. Toppade med ost, feta, färska coctailtomater och ringlade över lite olivolja, körde i ugnen på typ 275 grader tills osten såg smarrig ut! Under tiden smörstekte jag lite sparris och rörde ihop en tzatsiki. Döögott!
Eftersom man bara har liite bröd iom tortillan så håller man ju nere på kolhydraterna! Nomnomnom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback