Queen E of Sollis

Igår var det äntligen dags att besöka min nya shop, mitt nya skötebarn!
Men dagen började inte helt problemfritt!
Bussen skulle gå 7.47, jag gick upp 6.30, gott om tid, så jag tänkte att jag ville göra mig lite extra fredagsfin, men av nån anledning så går tiden så sjukt fort när man har gott om tid så jag slängde mig ut och fick springa till bussen! Självfallet var den ju tidig så jag hade missat den! Fan! Jahaja, sprang upp o hämtade bilnyckeln, kollade hur jag skulle köra, ut på E4 och sen upp på älvsjövägen, dölätt. Bara det att jag åker ju som jag brukar mot E4, södergående, upptäcker mitt misstag i sista sekund och irrar runt som en idiot innan jag hittar tillbaka och kommer upp i rätt riktning, stressad som jag är ligger jag i 80 på en 50-väg, kommer till ett rödljus som jag bara dundrar förbi, får panik att en polis ska ta mig haha! Kommer till älvsjö och ser en skylt för parkering järnväg, åker ditåt men nähe de håller på att bygga om hela stället så parkeringen finns inte att hitta, irrar runt och hittar en parkering, osäker på hur långt från stationen jag hamnat och hjärtat i halsgropen halvspringer jag tillbaka. Väl på plattformen är det 8minuter kvar tills tåget ska gå. Vafaan, all stress i onödan. Inte nog med det, mina ögon har börjat rinna, och med dem sminket. Såg ut som jag varit ute o festat hela natten:/
Men jag hann!
Mötte upp min nya chef och traskade in på Sollentuna Centrum, vilket ställe! Hur stort som helst, lyxigt och påkostat, kändes som man var på nån supersnajsig flygplats, vi tog ett varv i centrumet så jag skulle se hur det såg ut innan vi gick till shopen.
Väl på Espresso House kändes det som hemma i Norrköping fast med snyggare inredning, baren hade samma möblering och Marzoccon stod ståtligt och väntade på mig! Kliade i fingrarna, ville bara dra på mig förklädet och möblera om i min egen stil i montern, men det får vänta tills jag är ensam herre på täppan:)
Drog tillbaka till stan och hoppade in på Vasagatan en sista gång, möblerade om lite i deras monter istället haha! Underbara brudar som jag kommer sakna något ofantligt, min vecka där har varit underbar! Men det blir nog en fest eller två med dem, det kan ni vara säkra på;)
På tisdag hoppar jag in på Sollis, kör parallelt en vecka och sen första juni är jag boss där! Kommer bli AWSOME! ska gå runt till de närmsta grannarna och sälja in mig själv, ska rocka hela centrumet! Wuupwuup!
Jag och min nya chef pratade jättemycket och det känns som att han verkligen vill satsa så det kommer bli så jävla bra! Dessutom är han gammal säljare på Sats så han skulle försöka få till nåt företagsavtal så då kan jag börja träna där igen, ligger en jättestor anläggning uppe på översta plan i centrumet så då kan man träna, duscha och gå o jobba, snajsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback