Min mest älskade i hela världen

Har varit ifrån honom allt för länge, saknaden var enorm så när han skulle komma ner i söndags kväll gick jag hela dan och tittade på klockan som ett barn som väntar på att Jultomten ska komma.

Blev helt tårögd när han äntligen kom! Min finaste! Spenderade måndagsförmiddagen med en romantisk lunchdejt på Fiskmagasinets uteservering. Tog en kaffe på maten på jobbet innan jag var tvungen att dra på mig förklädet o skiljas från honom. Väl klar med inventering och allt var det med raska steg jag gick hem. Sen mös vi på soffan med vin och mumsig sallad till filmen Layer Cake, underbart att ha honom hos mig! Älskar honom så fruktansvärt, och på torsdag kväll är vi åter sambos, med katter och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback