Lördagsmys

Gustav har bänkat sig vid datorn i sovrummet, jag vill ju inte vara sämre så jag har laddat upp med Super Mario 3, lite svårt att komma ihåg alla gömställen för extraliv och att spela med en "modern" kontroll istället för den där knarriga 8-bits kontrollen. Men det är aaaskul och kg dör typ hela tiden haha. Det var bäst att leka hemma hos Zarah när vi var små, hon hade en liiten tv på rummet och Nintendo, kunde sitta i timmar och spela mario, nä hennes föräldrar inte var hemma så kopplade vi in den på den då stooora tv'n i vardagsrummet, åt godis och kände oss som kungar. Mellan spelandet lyssnade vi på backstreet boys i deras coola stereo och härmade dansstegen från MTV, det var tider det! Nu är hon morsa och jag bor i huvudstaden. Vi som trodde att vi skulle vara gifta med Brian och Kevin vid det här laget, men hon fick nöja sig med sin Esa och jag hittade ju såsmåningom Gustav, det funkar det med!

Tar en paus i spela det nu och sitter med kaffekoppen på min soldränkta balkong. Döskönt! Har en vit sommarklänning på mig, den har halkat ner så min ljusneonorangea bh sticker fram, sådär snyggt som det skulle vara när man var 15! Ska ut och ta mig en promenad lite senare och ikväll drar vi in till stan och käkar på Vapiano. Skönt med slappighet! När vinden står still är det riktigt varmt här på balkongen, skulle haft en liten pool så hade det känts som utomlands:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback