Hello Ibiza

Till skillnad från Dr Albans gamla dänga Hello Africa.

Gräset är alltid grönare på andra sidan häcken, så ropa inte hej förens du kommit över täcket. Liten snuva välter ofta stort glas, därför ska man inte kasta sten på glassbilar. Bättre en spark i handen än sju i skolan, borta bra men hemma mest. Många bäckar små leder ofta till en tå.

- KONSTPAUS -

Känner ni konsten suga till i ådrorna? Det är som kokain som går på tjack och badar i champagne med en lyxhora.
Allt. Är. Konst.
Två ord: Lars. Wilks.
Om den idioten får kalla sig konstnär så får jag. Och jag är bara hälften så mycket idiot men dubbelt så mycket aaawsome som han.

Åter till temat, nu ska jag ha en dejt med min selftanninglotion. Nästa destination: Ibiza i mitt badrum.

Kroppsmålning är konst, jag smyckar mig med pigment. Se på mig och beundra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback