Fredagsfräckis

Nja inte direkt, fan knappt sovit inatt, Giza tyckte att hon var tvungen att komma in i klädkammaren så hon har vrålat och kraffsat på dörren halva natten. När klockan ringde klockan 6 drömde jag att jag var servitris på nåt fancy event så jag blev därför väldigt förvirrad när jag helt plötsligt låg naken under täcket.

Sitter på tunnelbanan till t-centralen, börjar jobba om 25min o jag är faktiskt lite nervös!

Mitt emot mig sitter en dösmart kille, jag vet det eftersom han har yvigt hår, lyssnar på AC/DC alldeles för högt och tittar på en fusklapp med några superlånga mattetal. Eller kanske nån fysisk formel. Hur som helst, dösmart!

Nu tittade en annan kille på mig som om jag skrev om honom, you wish! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback