Dagens äventyr

Bryggt mig en kanna Buena Vista, fast nu när jag druckit halva koppen kom jag på att jag inte alls var sugen på det! Dagens I-landsproblem. I förrgår var dagens I-landsproblem att jag var jättekissnödig men jag hade ätit jättemycket så magen var helt tjock och låg liksom o blockerade blåsan så det var jättejobbigt att kissa. Kom bara en tunn stråle. Döjobbigt ju.

Hur som helst, har precis duschat och fräschat upp mig så ska ta och sminka mig lite strax sen bär det av till Norrköping! Ska riva ner ännu mer prylar, försöka kolla i källaren, uuuh vill inte! Blir till att städa lite också, just fan måste packa med dammsugaren! Hur ska jag komma ihåg det?! Fuckit. Städa ja, jippie. Gustav slipper ju undan den jäveln, men jag ska försöka få ner honom i helgen för jag tänker fan inte ta allt själv. Tur att jag har mamma iaf, hon hjälper så gärna till!

Ja men man kanske skulle sätta fart, vill gärna vara hemma lagom till karln kommer från jobbet. Tänker FAN inte lasta ur bilen själv, räcker med att jag packade upp som en idiot i fredags. Måste städa lite ikväll också, min bästaste Carrobarro kommer upp o ska leka med mig imorn! (Hörde jag bränna pengar?)

Pussigull!


Älskar den där tröjan!
Men idag blir det nog jeans och t-shirt, får slänga upp en bild sen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback