Stirra sanningen i vitögat

Igår skrev vi på kontrakt för lägenheten i Stockholm. NU är det fan på riktigt. Skulle ringa Hyresbostäder o säga upp lägenheten precis men fick jordens hicka, är det mitt undermedvetna som försöker stoppa mig?

Har tillträde from. 14 April. Typ OM TVÅ VECKOR! Mår lite illa faktiskt. Kan inte fatta att vi inte ska bo i vår lägenhet längre. Att nån annan ska ta den och göra om den.


Känner mig vimelkantig.


Chefen kommer ikväll så jag måste få reda på vad som händer i Stockholm för min del då. All ovisshet kan ta kål på en.


Börjar kl 14 idag, ska hinna fixa med uppsägningen och rensa ur skafferiet idag var planen. Hela helgen lär gå till att packa, näste helg är det fullt schema med påsk o allt så det gäller att vi får lite gjort nu! Hela källarförrådet ska gås igenom också. Usch.


Ska hälla i mig en stor kopp Fatima nu och hoppas att hickan ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback