Spoil my baby

Okej jag har ju en vision om hur vår framtida lägenhet ska se ut, det ska kännas lyxig fjällstuga. Rustikt och åldrat trä, härliga murriga tyger, djurfällar, men samtidigt mycket vitt som ljusar upp och ger ett modernt opch fräscht intryck. Jag och Gustav är sjukt överens när vi diskuterar det, vi får väl se hur det blir med saken när vi väl ska shoppa! Har hittat en döööfin lampa på Natacha Peyres blogg... från Ljusinspiration.se - den är såå härlig!

4000pix... som hittat?
Ljuskällor är ju superviktiga så det kommer att bli massvis, speciellt om vi köper en lägenhet, då kommer vi fälla in spottar och go bananaz!


Sen har vi det där med mattor, åååh love it. Katterna också, det är asmysigt att spy på dem! Har ju vår fina mockarya, den är speciellt mysig att spy på för då fastnar spyan lite extra och mamma blir tokig på trollen när hon ska försöka få rent den ♥ Men hur som helst, vi funderar på att ha en kohud i vardagsrummet, päls är ju väldigt bra eftersom det är ju liksom designat för att inte fastna skit i! Ikea har en jättefin för typ 1300kr


Blir varmt o mysigt med naturligt brunt!
Och med all överproduktion på kött kan man ju lika gärna göra nåt vackert av slaggprodukterna!


Sen har Rusta några lampor som inte riktigt går i samma stil men jag gillar dem verkligen:


De är rätt stora så jag tänker att det kan vara fint på golvet med lite glimmande ljus i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback