Med rinnande ögon

Jo man vet ju att våren är här när ögonen rinner konstant! Mysigt.

Har haft en hektisk men rolig helg på jobbet, i lördags var det totalt kaos som gällde då halva skåne bestämde sig för att de skulle invadera Espresso House! Hade världens tempo i baren och mackorna som skulle grillas låg i en lång kö, det är det som är det bästa med att jobba helg, man vet att man lever!
Idag har jag lite ledigt så jag tänkte att jag skulle ta mig en proteinshake, gå en promenad, stanna till vid jobbet och skicka beställningen och sen få lite fart på fläsket!
Har varit sjukt opepp inför att banta o träna i helgen, har blivit lite sporadiskt, men jag har lovat mig själv att den här veckan blir det tuffare tag! Efter stängningen i fredags gick jag och köpte hem thaimat, i lördags åt vi tapas och ostbricka till kvällsmat, självfallet med vin till, i söndags åt jag våfflor... nej usch vilken dålig människa jag är. Igår blev det herbalife-shake, kaffe, proteinbar, lite grönsaker, en barnmatsburk och sen till kvällen åt vi mackor med ägg och hemgjord romröra. Lite mycket kalorier där på slutet:)

Menmen! Idag måste jag köra Dance Central också! Köpte hem det häromdan(149kr begagnat, tackar). Känner mig lite lätt fjantig när jag står i vardagsrummet precis vid fönstret o dansar som en idiot, men kul är det! Kan nog få några kalorier brända där!

Måste få lite fart nu, innan jag geggar ihop framför datorn, känner mig rätt slö i kroppen. Mycket som hänger över mig nu, mitt liv som chef är inte alltid det lättaste, från att ha varit en ride in the park i Februari så kämpar jag mig upp för Himalya nu, flytten till Stockholm och all ovisshet runt det. Kanske får svar på torsdag vart jag hamnar. Börjar bli rätt ångestladdat. Sen det här med dieten, jag har inte tålamod, vill att det ska gå snabbt och effortless... jo tjena.

Nej fart var det, en bananshake på det då!


Dragon by me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback