Kärringsvettningar?

Shit känner mig sjukt ofräsch. Har haft jordens svettningar nu när jag gått på stan, typ som när man är sjuk och det bara väller över en! Var nästan rädd att gå för nära folk, de kanske skulle börja vråla o peka på mig. Det hade ju varit pinsamt.

Blev en liiten shoppingrunda, var tvungen att ha en ny foundation för den jag köpte nu senast är värdelös. Ser ut som man målat på den på morgonen och sovit med den när man precis svampat ut den. Inte OK. Sen eftersom det sista jag såg innan jag slog av Tv'n när jag gick hemifrån var en reklam för mousse-foundationen från Maybelline, så tänkte jag att jag skulle prova den. Visade sig att Amanda på jobbet också kör den o hon ser ju fräsch ut så den borde ju funka. Sen kanske det har något med att hon är 20 och inte har nyllet fullt av acneärr som en annan. Men nu har jag inhandlat den, en ny concealer från MaxFactor och en ny cybershadow från Make Up Store, Metallic Wave. Så imorn ska det bli askul att sminka sig! Prova allt nytt



Unnade mig också en ny blus från H&M, alltså jag är en sån kärring. Jag älskar blusar. I fina tyger, med fina knappar o detaljer. Inte sånna fula bomulsskjortor eller i nån elastanmix för 149kr. Ville ha den nya som de frontar som fan i sin Lost In L.A.-kollektion men den fanns inte i min storlek... eller ja den fanns i 36 men jag vill ha 38 för tuttarna ställer bara till problem annars. Fick bli en vit, mindre risk att man tröttnar sen också!


För övrigt är det sjukt snyggt mode överallt nu, bara för att jag inte ska köpa något innan vi flyttar. Måste banta garderoben. Men alltså. Vill haa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback