Guldkorn i vardagen

Åh jag är så lycklig! Lyckades äntligen hitta min favoritparfym som slutade säljas för flera år sen! Gucci EDP. Underbar! Hade den på mig den där kvällen jag och Gustav klickade första gången♥ Fick en megaflaska på 75ml för 599, förr kosta den runt 999! Parfymonline hette sidan, aldrig handlat därifrån men håller tummarna att det går smärtfritt, googlade till mig en rabattkod för fri frakt: frifrakt2012 tackar och bockar! Åååh nu dansar jag på moln. Tyvärr upptäckte jag att min favorit-vardagsparfym verkar ha försvunnit, det var den jag var på jakt efter egentligen, köpte min senaste flaska Diesel Fuel For Life Unlimited edp i taxfreen på väg hem från London i somras. Då var den dööbillig, funderar på om det var för att den var utgående? Måste ta en sväng på stan imorn o se om jag kan hitta en flarra! Älskar den verkligen, kryddig och sensuell men ändå fräsch, med en hint av tobak, typ som mörkrostad Buena Vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback