Stockholmifierad bitterfitta

Som ni kanske märkt har jag ventilerat mycket aggressioner här, alltså nånting har hänt här i stockholm, tjuriga människor, snikna jävlar och trängsel i kollektivtrafiken. Det är omöjligt att inte bli påverkad. Eller så har jag aggressionsproblem, som nu när jag lämnat boet i Norrköping har fått blomstra. Min alkoholiserade farsa hade ett jävla humör, dessutom var han världsrekordhållare i manipulation, jag kan ju ha ärvt en del egenskaper där!

Men hur som helst, igår var jag millimeter ifrån att kasta mig ur bilen och drämma första bästa tillhygge i huvudet på en riktig jävla kossa. Stannade vid Sillekrog för att tanka, två pumpar var avstängda så det var lite kö ... Kossan i bilen framför mig stannar vid den första pumpen, bara det, man kör väl så långt fram det går så nån kan köra in bakom? Sen märkte hon att den var avstängd och körde fram till nästa, jag trodde att hon bara kommit på att det var kö o flyttade bilen för den delen så jag kliver ut och märker att den är avstängd. Men vafaan då tänker jag. När jag satt mig i bilen igen och kört fram lite så har hon inte ens stoppat kortet i maskinen, sen tankar hon, jag sitter snällt o väntar, bilen bakom tutar för han fattar inte att ena maskinen är av. Jaja hon är snart klar... Nej då får hon inte på tanklocket o i samma veva kommer nån som jag gissar var hennes morsa. Nu stod båda och försökte få på tanklocket. Det gick fan flera minuter. Kände hur aggressionen steg inom mig och jag bara vråla ut MEN ÖÖÖKA. oklart om de hörde mig inne i bilen. Efter ett tag ger fanskapet upp och morsan står o fibblar. När locket väl är på så går hon in på macken, JESUS, vad fan sysslar du med?! Sen IN PÅ TOALETTEN. då har jag suttit i typ 7 minuter o väntat på att få tanka, så jag gör jordens rivstart och snurrar runt bilfan o tränger mig in mot körriktningen. Kliver ur bilen och kommer fram till pumpen, då står mannen som tutat på mig mitt emot så ger honom ett hånfullt leende och säger: du den där är trasig och kossan som kör bilen framför är på toaletten. Haha han bara stirra på mig. Konstigt.

Nu sitter jag på pendeltåget och har ett annat irritationsmoment. Folk som sätter sig längst ut på 3-sits platserna, lägger en Metro på platsen längst in och sin väska på mittenplatsen, mitt i rusningstrafiken! Folk ramlar typ ut när dörrarna öppnas men nää "jag vill inte sitta brevid nån lortig arbetare".eller?
Folk som tränger sig förbi och sätter sig är hjältar.

Snart framme i Sollis, lite redbull på det och jag är på banan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback