Socker borde ha åldersgräns

I tisdags var jag med om det värsta jag vet, massa ungar på sockerkick! En jävla unge hade jag lust att slå på käften! Han stod o hoppa jämfota, bankade på montern o ba: mammamammamamma! Jag vill ha dendenden o dendenden och sen vill jag ha denodenoden! Hela sällskapet inkluderade typ 5 ungar, efter fikat när morsorna andades ut så sprang de runt som i.d.i.o.t.e.r. Skrek och var helt höga på sockret. Lite senare kom en man med sina barn o ena ungen ba JAG SKA HA EN FANTA OCH EN BULLE! pappa betala nån jävla gång!!!
Say whaaat?
På kvällen när vi skulle handla på CG så står vi snällt i kö'n, framför oss står ett par 5-åringar och börjar plocka med godiset vid kassan, snälla pappa kan jaaag få en sån hääär? *puppyeyes*. Nej. Men pappa snääälla...? Mamma: men va är det för dag idag? Unge surt: tisdag. Sen kommer utbrottet, JAG VILL HA EN SÅN HÄÄÄR!!! JAG VIIILL!!!

Då gick jag till en annan kassa. Orkar fan inte.

Ge ungen en bit broccoli att mumsa på för fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback