Kompis, det går så jääävla bra!

Jobbat arslet av mig idag igen, trött som ett as vinglade jag bort till pendeltåget och när tåget väl kom stod jag och stirra på dörrarna och fatta inte varför de inte gick upp, kvinnan med barnvagnen som stod brevid såg lika fundersam ut. Ja just fan man måste ju trycka på knappen på sommaren. Jobbigt.

Men men vad gör det om man är lite körd i huvet, när det går sååå jääävla bra? Fan säljer så jävla mycket heeela tiden, riktigt pissar på budgeten! Varje dag klarar vi dagsmålet redan vid 15-16, sen är det bara plus resten av kvällen! Tjoho! Flera av stammisarna som jobbar i huset säger att det är så jävla kul att jag har kommit dit för det märks världens skillnad i attityd och fräschhet på stället! Klapp på axeln!

Satte på mig stegräknaren idag för att hetsa mig lite extra, 9500steg på 8h jobb, mjaa lite för lågt måste jag säga! Men mina easytones gör det lite jobbigare för rumpan, shit vad fräsch den kommer att bli!

Ååh det ska bli såå kul när juniresultatet är klart, jag är 26 och förhoppningsvis några kilo lättare med ett riktigt superresultat i bokföringen! Wuupwuup!

Nej nu ska jag tjuvlyssna på folk och bara må bra trots att benen känns som spagetti! Hemma om en halvtimme, skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback