Inga frågor är för dumma...

Eeeeelleer...? Alltså man får så dumma frågor på jobbet. Skulle fan kunna skriva en bok! En hyffsat vanlig fråga är: alltså vad är det för skillnad på vanlig latte och islatte? Ööh jo ungefär 60 grader. Lika mycket som du tvättar lakan i.
Idag var det en tolvåring som ba: ursäkta säljer ni gratis vatten? Ja jo vi säljer det för gratis kronor.
Jag blir för övrigt tokig på folk som inte är gäster hos oss men ändå envisas med att dricka från vårt vatten, jag hinner inte diska och mina brakande gäster gnäller för att det står massa använda glas vid vattnet. Jag kan inte hjälpa det, det är de där små sakerna i vardagen som får mig att vilja gå bergsäkragång med en motorsåg. Om ni nån gång läser i Aftonbladet om en kvinna som fått frispel på ett café och dödat alla i sin väg med värsta Assasins Creed movsen, då är det säkert jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback