Humornivå: låg

Haha sitter o spelar draw something, det roligaste är när folk bara blackar out på stavningen haha. Häromdan hade jag ritat en räka till min kompis Micke, han försökte med alla möjlig kombinationer och jag låg typ o grät av skratt. Så. Jävla. Lättroad.

Gustav ba: spelar du med Maria eller? Hon är fan sämst!

Whaaat! Så säger man inte om min bästis! Bara för att hon skrev tiebow istället för bowtie, hon hade kanske lite otur när hon tänkte. Gustav är bara avundsjuk för när vi spelar "med vilda gester" så vinner alltid jag och Maria, gustav och Martin ser ut som två utvecklingsstörda myrslokar när de försöker göra vissa ord. Haha Motorväg kom jag osökt att tänka på.

Alltså nu sitter en kille mitt emot mig på tåget och äter pringels, ser döögott ut.

Jag tror att han vet att jag skrev något för nu gav han mig en konstig blick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback