Semesternedräkning

Sitter på pendeln mot Sollentuna, sista gången innan semestern! Jobbar imorn också, kontrollfreak som jag är ville jag köra sista lördagen innan jag lämnar stället för att se till att allt är på topp! Men då blir det bilen dit så jag kan vara på plats lite tidigare och komma hem lite snabbare! Har inte haft semester sen mars förra året så det känns jättekonstigt, lämna ifrån mig shopen och lita på att stället står kvar när jag kommer hem! Hade tänkt att dra upp till Dalarna och köra lite kajak, vandra o sånt härligt friluftslivande men nu har prognosen vänt och det ser ut att bli kasst väder:/ satt och plöjde igenom sista minuten resor igår men helvete alltså det är ju inga fynd direkt, nersatt med en 500, nä tack ska jag åka ospecat så ska det fan vara billigare. På måndag tänkte vi ta en heldag på gröna lund iaf, får se om nån vill hänga på men annars är det ju mysigt att bara umgås med sitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback