Semesterlunken

Snart är semestern över, stressen över att det är så få dagar kvar börjar göra sig påmind!
Förra veckan när jag gjorde min plikt som god flickvän och gick med på att paddla på Dalälven och i Sveriges myggtätaste område Färnebofjärden så hade jag med mig boken Elsas Mode (som jag fick i födelsedagspresent av Gosia förra året). Nu är ju inte den ett litterärt mästerverk och jag har svårt att föreställa mig att Sofi Fahrman en dag kommer att stå på en scen och mottaga Nobelpriset av Hans Kungliga höghet - men - den fick mig ändå inspirerad att blogga.
Idag skulle vi varit iväg på Gröna Lund med några vänner men eftersom jag är en gammal kärring med ryggbesvär bestämde jag mig för att banga så karln fick åka själv, till förmån för mitt litterära intresse. Tydligen är mina små kuriosor efterlängtade eftersom jag har fått lite tjuvnyp om att jag uppdaterar för dåligt.
Så här mina kära kittens. Nu kommer det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback