Bloggtorka DeLuxe

Jo men alltså jag har ju varken tid eller ork att blogga hemma, därför är det ju perfekt att kunna blogga med mobilen! Om nu bara skiten ville funka... Har installerat om flera gånger men kommer bara inte in. Jävla skräp määt!

Har så mycket att berätta om, men nu sitter jag hemma och är hur trött som helst, ska slänga mig in i duschen och inta fosterställning på golvet och bara skålla mig själv... mmmmhhhmmm!

Imorn jobbar jag dag 9 av 14 i sträck så ni förstår att jag är lite seg...

Händer lite spännande saker i livet iaf, i veckan ska vi kolla på en annan lägenhet... var några andra som skulle kolla också men vi håller tummarna! 73kvm inne i city! Fan då måste jag lära mig köra bil inne i stan också...
Sen har jag lite grejjer på gång runt omkring mig, vi får se vad som händer med det, något jag verkligen vill men inte vågar hoppas för mycket på!

Nej fosterställning var det. Fan jag har sjukt ont i magen. Ätit typ 40kg mat. ÖÖööööÖÖÖhhh. Tjockis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback