Åååka pendeltåååg

jag är en looser baby, även om jag har körkort. Tar bilen till jobbet på helgerna, döööskönt, tar 12-20 min att köra, jämfört med 1h4min med kollektivtrafiken... O så undrar de varför folk tar bilen? Det enda som avskräcker mig att inte ta bilen varje dag är att parkeringen kostar 20kr/h (gratis på helgen wuupwuup). Som nu sitter jag på Stockholm C, hade suttit med en kaffe på jobbet om jag tagit bilen, nu är jag framme om 20-25 min... Menmen, får vi lägenheten vi ska kolla på så bor vi typ vid centralen så då snackar vi en kvart med tåget... Liiite skillnad. Alex o jag åkte hem i bilen i lördags kväll, road rage deluxe! Satt o sjöng på DU MÅSTE FLYTTA PÅ DIG!!! När jag körde kors o tvärs mellan bilarna, alltså jag blir tokig på folk som kör i 90 på en 90-väg. Alla vet ju att man ska lägga på typ 20km/h mot vad som står på skylten! Raceade med två porschar om vem som skulle komma först till en tunnel, vet inte om de var medvetna om tävlingen men jag vann iaf... Det är ju huvudsaken! Men shiiit vad långsamt det här går, är i jävla Sååålna nu. Tanten brevid mig luktar gamling och trycker sig mot rutan, hårt hållandes i son handväska. Jag kanske inte skulle färgat ögonbrynen så mörka igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback