Tiden springer iväg

Har så jävla fullt upp och jag älskart!
 
Igår var det kaozz de lux på jobbet! Hade personalmöte på morgonen där jag gick igenom typ allt, förra chefen som skolat in personalen har ju inte lärt dem ett skit så det var verkligen back to basics. Espressomaskinens underhåll, korrekt rengöring av diskmaskinen, vad som händer om man inte gör rent sopbehållare med matrester, regelverk från miljo och hälsa... dösexiga grejer som ni förstår. Men det känns som att jag nådde fram och att basen kommer ligga som ett smäck och nu är det bara att tuta o köra!
 
Har kampanj på luncher nu också så jag bestämde mig för att snajsa till baren och hur vi frontar produkterna... jo tack kan lova att det funka för klockan tre så var allt slut, det vi säljer på 1,5 dag hade gått på 3 timmar. Presentation presentation presentation gott folk! Fan jag är så nöjd med mig själv, min distriktschef kom på oanmält besök och fick nästan slaget när han såg hur tomt och jävligt det såg ut, men jag drog bara ut en dagsrapport på försäljningen så fick han så han teg:D Stannade kvar nästan fram till stängning och bara öste upp mackor, smoothies, kakor, städade, diskade, det går så jäävla bra nu! Sprängde dagsbudgeten med 23%! 
 
Sen snackade vi lite buisness också... lite på min framtid inom företaget men det får vara lite hemligt ett tag till, vi får se vad som händer. Det är inget bestämt men vi har lite planer och funderingar! 
 
Lite sovmorgon idag, ska dra på lite kladd i fejjan och dra mig till jobbet snart igen, jag blir sån arbetsnarkoman när det är mycket att göra, skulle vilja jobba varje dag för att se till att vi fortsätter pumpa ut varenda droppe av shopens kapacitet! Men då kommer jag storkna så lite lugnt måste jag ta det! 
 
Så här fin är min bar i Sollentuna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback