Pimp my ride - girlfriend edition

Kände mig otroligt grå och tråkig idag, så jag tog mig i kragen och fixade ögonbrynen och gjorde en aha-peeling. Det gör så mycket med så lite, känner mig sjukt mycket fräschare. Nu sitter jag bara o samlar mod för att åka till frisören och kapa håret. Eller toppa det. Eller jag vet inte. Alltså det är ju såå snyggt med en lång page men jag har haft långt hår sen jag var 18... 8 år! Så då är det ju på tiden med en förändring! Eller? Eller kanske bara fräscha upp topparna, bleka o lägga i en orange toning som matchar muffen? Naturlig redhead som jag är! Det är så svååårt!
 
Hur som helst tog jag och var lite proaktiv, beställde hem Redken Extreme Schampo + Balsam, i 1L förpackningar och en flaska anti-snap. Det ska tydligen vara the shit för slitet hår. Kalaset gick på lite över tusenlappen på parfym.se vilket jag tyckte var helt ok med tanke på att bara schampoflaskan ligger på typ 900kr om man går till en butik och köper! Har beställt parfym och smink därifrån förut och fått grejerna på några dagar så hoppas att det dimper ner så snart som möjligt! Älskar att prova nya grejjer! Man känner sig så fin:D
 
Ska ta o duscha av mig och tvätta håret nu så jag kan dra till frisören o se om de har en drop in tid... kan ju inte boka tid, har de inte tid så var det inte menat att jag skulle klippa mig:P Ååh att lite hår kan ge så mycket ångest! Men fan vad skönt det vore med kort hår... Kanske skulle köpa sån där ricinolja som ska vara såå fantastiskt om jag ångrar mig? Eller silicea som ska stärka håret? Nä fan jag vet inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback