Fredagsröj

okej igår var inte jordens bästa dag, slutade med att jag blev lätt gul i huvet av hemmafärgning, känner mig som 14 igen! Ska ta o köra lite fler slingor ikväll och bombadera skallen med silverschampo. Tur att jag har världens bästaste kille som gör folieslingor som en kung! Vet dock inte vad jag ska göra med topparna, de är helt hårt avkapt(och ojämnt), rev lite med saxen igår för att få en mjukare o lite mer sliten kant men mjaa syns knappt:/

Är påväg till jobbet nu men känner fortfarande ilskan koka i mig. Jag hoppas att frisörjäveln går o dööör. Gustav höll på att smälla av när jag berätta om allt, tex hur frisören med en lite nedlåtande ton frågade om jag hade barn, nej svarade jag, man? -frågade han. Jo jag har kille. - Ja men det är så typiskt er tjejer, så fort ni skaffar kille så skiter ni i hur ni ser ut! Du måste ju göra dig snygg för honom så han inte tröttnar!
Haaallå. Alltså jag skulle ha sagt, ja men det är ju som ni karlar som skaffar gravidmage! Jävla buksvin!

Hur som helst nu ska jag försöka glömma bort att jag ser rent förjävlig ut och kötta baren istället, har ny kampanj på lunch så det ska stylas mackor o sallader för kung och fosterland! Har dragit i mig en redbull till frukost så nu jävlar ska här jobbas. Fru Speed of Service måste ju visa att hon förtjänar guldmedaljen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback