Söndagsmys

Natten spenderades på Hugos, jämfotahoppandes till diverse dunkadunka och höftvickandes till ännu mer dunkadunka, stämningen var hög och ringandet i öronen när man kom hem högre.
Hade riktigt trevligt, vinglade hem och tog ett bad innan läggdags, man vill ju vara ren o fräsch såhär dagen efter:P
Idag har vi bara segat, ätit långfrukost, sett på serier, film, masserat varandra och haft det bra. Kanske skulle försöka göra några knop... men gick ju ändå till konsum imorse... det får räcka som motion!
Borde ta tag i flytten också... får nycklarna i veckan! Wiie! Så till helgen blir det att fylla bilen med lite lådor och köra upp så jag får se vårt nya hem, får gåshud när jag tänker på det! Om en månad kommer jag sitta i Stockholm och blogga! Lovade Carro dyrt och heligt att jag skulle blogga ordentligt däruppifrån så hon vet vad som händer i mitt liv. Ska faktiskt bli kul, att blogga om flytten alltså, det är ju en helt ny fas i livet! Känner ju inte så mycket folk i Stockholm så jag får väl ha bloggen som min vän:P Sen har jag ju min vän Zara också... men hon är så dyr i drift, lurar mig alltid till att köpa massa fina blusar. ♥
Nu är jag sjukt kissnödig. Måste nog göra något åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback