Så jävla nöjd!

Var på Ikea för att köpa en säng, till historien hör också att i elden hittade vi en säng på fyndhörnan så vi tänkte att ja vi kollar där först! Sagt och gjort, ingen säng fanns men en suuuuperfin vit skinnsoffa nedsatt 50%!!! NEJ vi ska vänta med att köpa soffa kom vi överens om, även om vi såg trånet i varandras blickar. Traskade upp till sängavdelningen och valde ut en säng, bäddmadrass och ben, sicksackade oss fram till kassorna och betalade nästan 5000kr. Sängen skulle ta några minuter innan vi kunde hämta ut den så gustav fixa kaffe o nybakad bulle(5 spänn, fy fan asså!), under tiden satte jag mig snällt och väntade, men ångesten över soffan växte i mig. När gustav kom tillbaka med kaffet sa jag med ynklig röst att jag vill haaaa den där soffan! Gustav lät lika ynklig han med när han sa JAA Jag också! Så vi bokstavligt talat sprang ut i lastbilen med sängen, slängde in den i skåpet och halvsprang tillbaka in i varuhuset och fyndavdelningen! Vi hade ju sett några andra gama runt den, jag slog mig ner för att känna efter om det verkligen var rätt, då en man kommer o säger ursäkta jag tänkte köpa den där soffan! Då blev jag bombsäker, det här är min soffa o ingen får stå i vägen! "Jaha, jag det tänkte jag också!" blev det som for ur mig, blev lite spänd stämning men killen gav sig rätt snabbt och vi håvade snabbt upp soffan på en vagn och skuttade mot kassan, blev 4000kr fattigare, typ gratis! Kände mig lyckligast i världen och nu har det varit superkul att flytta helt plötsligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback