Onsdag. 19.21.

Fan vilken produktiv dag! Sov 12h, välbehövligt! Sen har jag volontärat lite på jobbet, rensat lagret och slängt maaaassa skit, tog en sväng till servera o plocka upp lite muggar, tittat lite på stan och väl hemma igen har jag slängt in tre tvättmaskiner och en disk! Gött!

Precis sett senaste avsnittet GG, börjar tröttna på alla urvattnade intriger, det var roligare när de var kids i skolan! Giza verkar gilla det iaf för hon ligger ihoprullad och spinner i mitt knä:)

Har pratat med min nya chef nu också, ska träffas o fika nästa vecka, sen ska vi åka ut till min nya shop i Sollentuna! Spännande! Ja nu är det inte långt kvar! Jobbar fre-mån och ons-tors, sen lämnar jag över rodret! Har bjudit in mina kära baristor på avskedsfest i helgen, kanske skulle bjuda nåra stammisar också?:P pizza och frozen strawberry daiquiri står på menyn! Nomnomnom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback