Not so FAB

Ligger i min ungkarlslya med katten på magen och tv3play i bakgrunden. Längtar hem, hem till min man, hem till mina möbler, hem till lugnet. Efter allt slit i helgen, minimalt med sömn och massa farandes hit och dit, så känner jag mig trött ända in i märgen. Har massor att stå i innan jag slutar i Norrköping, man har ju vetat om det men nu när dagarna är räknade så känns det som jag måste jobba dygnet runt för att få allt att falla på plats.
Har pratat med min chef om att försöka nollställa mitt kompsaldo, ta en veckas ledighet eller nåt, kommer sova som en gris! Måste vara pigg o fräsch när jag ska börja pendla till Sollentuna!

Blir nog till att ta ett vaaarmt bad nu och sen krypa ner i min lilla bädd på soffan och sova tills jag får liggsår, eller till typ 9 imorn! Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback