I väntans tider

Jahja, då väntar man då. Väntan, fy fan vad tråkigt det är.
Nån snubbe från HNAB ska komma och besiktiga vår lägenhet, "under förmiddagen". Jaha, typ 8-10, 10-12? Nej "under förmiddagen" var svaret jag fick.
Jahaja. Menmen. Gjort en ny header under tiden. Ganska nöjd men den kommer nog att omarbetas!
Problemet med att inte vara på jobbet är ju att jag vill äta, jag vill göra jordens största tallrik med ägg, majonäs, ost och en baoutakopp islatte! Mmm det hade  varit fint....
Tror jag ska ta och unna mig en knäcke med massa grönsaker på till frukost faktiskt. Så jag orkar hålla igång hela kvällen på jobbet! Måste ringa massa folk och bre en miljon mackor... dessutom rocka Marzoccon. WuupWuup!
Så här fin maskin kör jag, en riktig Rolls Royce i espressovärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback