Gräsänka dag 4

Fan nu längtar jag efter min man! Ligger i soffan med flottigt hår och fula myskläder, känner mig som en riktig testikelsäck. Till på köpet rockade jag den här stylen bort till jobbet förut, en av våra stammisar, en trevlig herre på i runda slängar 40 år gav mig en gillande nick när han såg mig. Eller så var det lite flinigt typ haha hur ser du ut egentligen?

Kommer vara gräsänka fram till måndag kväll, känns som en evighet. Menmen jag ska nog klara mig, Giza sover hos mig hela tiden, vare sig jag sitter på toaletten eller pillar med datorn. Igår somnade hon på min arm, efter en stund låg hon sovandes och piskade med svansen och småsprang med tassarna. Hur sött som helst!

Lupin står för det manliga sällskapet, det luktar illa när han varit på toaletten, han äter som en häst, masserar min mage och tafsar på mina bröst. Men det är mysigt det med.

Men jag känner ändå att det saknas nåt... Kanske är det Gud?

Nej det är nog bara vin och ömma kyssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback