God will punish those who walk the unfaithful path

Inte nog med att jag har magknipande ångest över att jag misskött mig idag, mumsade i mig popcorn till dokumentären Religulus(ungefär som ridiculus), nu är det smulor i sängen:( det måste vara Guds sätt att straffa mig som syndat. Frosseri är en av de sju dödssynderna, den synd jag är mest bekant med till på köpet. Om jag ber om hans förlåtelse kanske han kan ge mig styrkan att skaka av lakanet och sova utan att hemsökas av demoner?

FAN jag vill inte väga mig imorrn, har varit så inte duktig utan mest bara lidit. I lördags när jag körde lastbil matade Gustav mig med pizza. I söndags åt vi på thaibuffe som var asdålig men ändå käkade jag tills frittyrsmeten sprutade ur öronen på mig! Ikväll har jag både lagat indisk garam masala med crème fraische OCH ätit popcorn. Vågen stod på 65.1 förra fredagen, känns som 65.5 imorrn:( buhuu! Jag har ju bestämt 62kg till 1 juni ju! Oh please sweet baby Jesus, hear My prayers, halleluljah! Make me strong, don't let the devil intoxicate my brain oh baby Jesus!

Hmm tror den där dokumentären har skadat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback