Fuck me backwards and call me Barbara

Nej så säger man väl inte?!

Känner mig lite groggy efter 10½ timme på jobbet, fått massa gjort idag, fick rätt på Espressomaskinen, hade en kyltekniker inne som fixade min trasiga kylbänk, fått både fönster och entré tvättade, beställt nya packningar och vattenfilter till Marzoccon, sålt som en tok, hade gärna varit kvar och städat upp stället inför helgen men jag kände verkligen hur energinivån var nere på noll när jag bestämde mig för att ge upp. Jag är fan bara människa jag med! Vinglade hem och nu har jag fått i mig lite mat, sojakorv med grönsaker och kaloribombad sås. Tänkte att det var jag värd, har trots allt bara fått i mig en shake och lite koffein idag! Imorgon blir det lite party med kollegorna, måste ju vara fit for fight så ikväll blir det inte sent här i min ungkarlslya.

Ska ta en varm dusch innan jag lägger mig tillrätta på soffan, sen blir det nog inte många mer knop idag! Har haft en bra dag, många stammisar som tittat in för att säga hejdå, la upp på vår EH-sida på FB igår att jag kör min sista helg så de ville dricka min fina latte en sista gång:)

Hoppas att det blir mycket kända ansikten i helgen, ska bli riktigt kul att kötta!

Nej men pusspuss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback