Dagarna är räknade!

Hallå vad händer, allt går så fort!
Om en vecka gör jag min sista arbetsdag sen drar jag och katterna upp till vår lyxlya i Stockholm! Idag blir det full rulle! Är ledig så hela lägenheten ska röjas, kläder ska sorteras och slängas, prylar ska packas och mitt i allt måste jag ju hinna med att blogga!:D

Ska springa bort till jobbet och fixa beställningen, sen ska jag lämna in en kasse prylar till myrorna! WuupWuup va det ska gå undan! Är lite sugen på att unna mig en fisksoppalunch på Fiskmagasinet, men då måste jag fan tvätta håret och det har jag inte tid med! Usch det är så jobbigt att tvätta håret när det är så långt som mitt, tar ju ett år att få det torrt!

Jahaja, kanske ringa morsan och be om assistans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback