Crazy Cat Lady

Stackars katterna har blivit så negligerade på sistonde, vi har flyttat och fart runt som idioter och inte alls haft tid med dem, så nu när jag kom hem efter en helt psyko-dag bestämde jag mig för att nu blir det fest! Fram med en Gourmét-burk, oxkött i tomatsås, Lupin var passande nog utstängd på balkongen(han får psykbryt av den där maten och hetsäter tills han spyr). Så jag serverade på en fin tallrik till lilla Giza som förnöjt mumsade i sig, även om hon äter som en loppa, när hon ätit en stund tog jag och släppte in Lupin och flyttade in tallriken till mig i vardagsrummet(hallå är det fest måste man ju få äta i vardagsrummet även om man är katt). Och helt naturligt för jag ju konversationer med och åt mina små hjärtegryn:

-Var det gott Giza?
-Ååh det var såå smaskigt, du är bäst på att laga kvällsmat mamma!
-Ska vi släppa in Lupin också
-Okejdå, men han är ju så grisig!
-Lupin kom nu, nu finns det kvällsmat!
-Oboyoboyoboy! Mat! Min Favorit!

Fullt normalt.

Sitter själv i vår Norrköpingslägenhet, sover på soffan och min lilla 10.6" netbook är all kontakt jag har med omvärlden. Ja och mobilen också. Blir nog två veckor till här. Ja soffan, soffbordet, sminkbordet, kläder och skräp är allt som finns kvar typ. Har laddat upp med ett helt gäng av min favoritbarnmat, Hipp Pasta, Tomat&Mozzarella, det, en micro och lite kryddor kommer man långt på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback