Little Miss Veggo

Idag när jag stod och lagade söndagsmiddagen utbrast jag: fan jag vill skriva en kokbok! Alla Vego kokbokar är så dåliga, jag vill skriva en riktigt bra med recept man faktiskt vill prova!
Gustav hakade snabbt på och vi diskuterade hur värdelöst det måste vara att vara vegetarian och helt lost i köket, leva på makaroner o ketchup typ.
Vi skrattade lite åt det och fortsatte med det vi höll på med.


Men tanken hängde kvar, jag älskar ju att laga mat. Jag kanske skulle ge upp den här typen av bloggning och satsa på en ny helnishad blogg, med vegomat. Sexa upp det hela lite! Med risk för att få namnet och punchlinen snodd så ska jag suga på karamellen ett tag till, men jag har redan en bild i huvudet på hur jag vill ha det. Frågan är om jag sa välja en annan, friare, bloggplattform än blogg.se.
Har en massa idéer i huvet på design, recept och annat skoj! Haha jag har ett inlägg klart i skallen redan och ser framför mig en bild på en kille utklädd i en gigantisk morotskostym haha.
Ja ni skulle bara veta vad som försegår här i skallen på mig.

Jo men det är nog ett projekt att ha i åtanke, men nu ska jag sova. Har mycket att pilla med på jobbet i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback