Moroccan Oil

Hade en tjej inne på jobbet som helt lyriskt viftade med nån helt fantastisk olja man skulle ha till håret, jahaja, vadan detta tänkte jag medan jag spann latten. Lite senare såg jag den när jag spatserade förbi hårvårdsbaren och tänkte att den där kanske man skulle prova? Ingen aning om vad den ska vara bra för eller något men jaja, man måste ju teste grejjer!

Blev inget då men veckan senare ser jag på Svenska Hollywoodfruar, då står självaste Montazami med samma flaska, även hon lyrisk. Då blev det bestämt. En sån skulle jag ha!

Struttade in och betalade lite över 300 för en liten flaska av det här miraklet. Nu har jag använt det i typ en vecka kanske, vet fortfarande inte vad det ska vara bra för men inbillar mig att håret känns tjockare och spänstigare. Jag har ju supertorrt och skadat hår så oljan sugs upp direkt, dessutom luktar den suuupergott. En klippning och kanske lite slingor så kan jag bli en riktigt fräsch brud.


Den här versionen har jag köpt, för ljust och tunnt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback