Vintertid

Nu går det undan! Shit blir ju så stressad bara av tanken. Det var ju typ augusti nyss!

Massvis som måste göras nu, skulle behöva en assistent som fixa massor åt mig. Tacka fan och ta i trä att ingen snö har kommit än för mina nya vinterdäck har inte kommit fram till bilverkstan än!
Hur mysigt som helst att julpynta och pyssla men det känns bara som ännu en sak som jag inte hinner eller orkar med. Dessutom vet jag inte vad jag ska göra för roligt pepparkakshus iår så det måste jag komma på något roligt till!

I helgen blir det glöggfest hos Gustavs morbror med familj, helgen efter stormöte och julAW med bossarna i sthlm, helgen efter det så jobbar jag arslet av mig på jobbet och sen helt plötsligt är det julafton och då ska allt ha fallit på plats! Känner att jag behöver göra ett minut-för-minut schema för varje dag fram tills dess.

Sen kommer vi ju till nyår också, jag vill ordna supé och firande hemma hos oss med lite vänner men Gustav orkar inte engagera sig så han vill att vi ska gå bort istället. Gubbar alltså, lär väl sitta här hemma på nyår och käka tacos med tomtebloss i vår ensamhet.

Men vi får se vad som händer, Gustav sitter och väntar in ett viktigt samtal som kan förändra vår framtid ganska rejält, vi kanske inte har tid med sånt där dravel ändå:D

NU ska jag duscha! Tjingeling!



Last christmas I gave you my tequila<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback