Pimp my bedroom

Har fyndat lite på stan idag, det är så roligt att göra av med pengar! Blev lite vinterklappar till mig, en pälsmössa och tjock kofta, sen en ny väska med utrymme för min laptop. Passade också på att fylla upp skönhetsförådet med en Boots No7 Protect&Perfect nattkräm, looove it! Och av en händelse körde Åhléns 20% på alla Lancôme-mascaror, tackar o tar emot, en Hypnose Drama fick följa med hem!
Även hemmet skulle ju få sig lite tidiga klappar, blev nya satinlakan i ljusbrunt (försökte med dimrosa men den gick inte...) och vi hittade en rådjurstrofé som vi pratat om att vi vill ha! GLAD EVELINA!
Ska ta och bädda och fixa i sovrummet nu, får vänta med att sätta upp trofén till imorn, inte så schysst att banka i väggen mitt i natten...:D
Look so pretty! 499.- på Chilli!
Önskar mig 2 dimrosa satinörngott från Hemtex i julklapp.... blinkblink!
Och en "djurfäll" som man kan slänga lite nonchalant på sängen:D
Blir någon form av lyxig fjällstuga därinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback