Missing you Bkk

Har en sådan sjuk längtan till Bangkok, jag vet att jag hör hemma där. I kaoset, bilköerna, bland marknadsstånden, lukterna, spaen, maten, pulsen.

Det känns som livet går i 220kmh, jag hinner inte andas, jag jobbar hela tiden och allting känns som ett stort blurr runt mig. Men jag kan inte klaga, jag har ett skitkul jobb även om jag måste erkänna att jag saknar Forex, mina brudar som jag jobbat med i 3 år. Att kunna gå hem och känna att man var färdig för dagen. Det är man aldrig längre. Shit jag kan lista en miljon grejjer jag hade velat göra innan jag gick hem idag. Men jag sa ifrån till mig själv och stämplade ut.

Tänk att få leva i Bangkok, ha något roligt jobb, blogga och njuta av livet. Jag skulle trivas som fisken i vattnet! Kanske skulle öppna en Espresso House Branch därborta? Åh vill ha semester nu, bara sticka iväg! Översvämningar och allt! Men rent spontatnt känns det som att jag kan ha semester tidigast i mars... 2014. Fullt upp!


Middag mitt i Chinatowns huvudgata


Kvällsmys på balkongen, Lebua State Tower Hotell
(as seen in Baksmällan 2^^)


Utsikten var skaplig


Redo för en natt i dimman


Världsberömda The Dome som ligger på 65'e våningen och innehåller en av världens finaste restauranger, 3 Michelinstjärnor såklart!


Drinkar i skyn




Hur underbart SOM HELST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback