Kärlek&Hårror.

Gått en månad sen jag köpte min Moroccan Oil till håret, nu kan jag inte tänka mig ett liv utan det!
Håret trasslar aldrig, superlätt att reda ut och mjukt som silke! Med itt slitna långa skithår är det helt fantastiskt!

Men på tal om hår, faaan jag får panik snart, måste göra något åt mitt. Har inte klippt det sen vi var i Bangkok och utväxten blir bara längre o längre. Men jag vet inte vad jag vill, alltså är jag passiv. Skulle vara askul att göra något extremt men jag vågar inte! Gustav tycker att jag ska satsa på rött, är ju ändå rödlätt i grunden så det kan väl funka men mjaa... jag vet inte. Jobbigt att få rätt på om man inte gillar det.

Tänk om man vore värsta superstaren med ett helt gäng stylister som fixa o fejja en varje dag, då kanske. Är ganska sugen på att klippa kort igen, började ju spara ut håret typ när jag tog studenten... och det var ju 6 år sen... kanske dags för förändring? Men blond långt hår är ju fortfarande det snyggaste jag vet.



Snyggast av dem alla:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback