Intresseklubben antecknar

Baah, mitt liv känns ganska beiget och grått just nu. Höstdepp eller? Jag nästan längtar till snön kommer och livar upp! Eller nää, då blir det så jobbigt när man ska ut med bilen o grejjer...

Saknar min hund jättemassor nu, min lilla älskling, som hade varit överlycklig när jag kom hem från jobbet. Som jag hade gått värsta powerwalken med innan sängdags. Katterna är ju inte så sugna på sånt... inte jag heller, inte utan Zion.


Jobbet knallar på, förra veckan ramlade oktober-resultatet in i min bokföring eller vad man ska säga, inte nog med att jag gjorde ett bra resultat, jag gjorde årets bästa! Ljusår bättre än resten av året! Fan känns som man fått lite kläm på det här! Känner mig fortfarande ganska lost i den här branchen men det blir nog bättre, var nog tre veckor sen jag senast skar mig i fingrarna! Saknar mitt gäng på Forran bara, vi hade ju ganska roligt ihop, och det där med pengar är jag ju bra på.


Just nu längtar jag till jobbets julfest! Kommer bli jättekul, alla chefer är bjudna till en av shoparna i Stockholm efter vårt stormöte, inbjudan utlovar pyssel, mat, dryck, dans och klämmandes på paket! Ska ha min nya faabiga klänning från Asos och en triljon smycken, OCH MÅLADE NAGLAR! Tänk vad man kan sakna nåt så oerhört när man inte får ha på sig det hur som helst. Eller över huvud taget! Kanske skulle köpa sig ett nytt lack från OPI kvällen till ära? Bättre lack får man ju leta efter♥


Nehejdå, nu blir det till att tvätta av sig sminket och smörja in sig i lite anti-rynkkräm, väckarklockan ringer om en sisodär 6 timmar... jippie! Efter jobbet blir det massage hos min vän Anna, snacka välbehövligt, ser ut som en jävla zombie med mina ihopdragna axlar och sneda kroppshållning. Ikväll blir det att mjuka upp med pronaxen och spikmatta... och ett glas vin har jag fått i mig också. Kan man sova gott sen!


Vill åka iväg på weekend igen!
Dumma Alex som var i Sverige när jag var ledig och kunde dragit till Buddan igen! Men vi (jag iaf) har stora planer inför våren då hon residerar i London! Annars så kanske man skulle prova på Barcelona?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback