Fegisvarning

Alltså jag blir så trött på mig själv. De som kännt mig över åren vet att sedan nian har jag endast slingat upp håret med blekning. Lite olika längder, nån enstaka snedtändning som lett till totalblekning men aldrig något roligt. Nu har jag bara fått in i skallen att jag ska göra något åt det rödare hållen... men shit asså. RÖTT. Jordens jobbigaste färg om man vill få ut, hade nån toning nån gång i underhåret som blev orange och tog en evighet att få bukt på. Blää.
Men kolla massa snygga kändisar som funkar som både blonda o röda, säga vad man vill men Lindsay([Lindseeih])Lohan är ju faktiskt one sexy lady! Schyssta lökar har hon också! Men jag vet inte om hon är snyggare som blondin. Jag gillar ju blondiner! Solbränd o fräknig, fint skare va! Nej jag blir tokig på mig själv. Snälla någon droga mig, släpp ner mig hos en crazy-ass frisör som får gå bananaz med mig! Jag vågar inte!

Mjaaa... kanske bara skulle blonda upp håret väääldigt mycket. Fixa lökarna och ett sexpack. Det vore ju en plan också. Vare nån som sa vätternrundan föresten? Ööh mitt gymkort ligger och gottar sig bland ett gäng dammråttor.

Nej fan nu ska jag nog ta en vaaarm dusch och gå o sova med mina små mysar!
Man kan ju gissa vad jag har för färg på muffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback