Drömtydaren

Imorse vaknade jag mitt ur en dröm där jag hade två lik i bagageluckan, det var inte jag som dödat dem men jag var tvungen att gömma dem eftersom jag ville skydda någon, jag körde som en galning ut från stan mot skogen, helt plötsligt satt jag i en helikopter som jag flög över ett stort och kulligt skogsområde för att hitta det perfekta stället att gömma liken på så att jag aldrig skulle kunna bli förknippad med dem. Jag fick väja för några elstolpar och slog i backen, bortanför ett gäng träd låg som en övergiven bilskrot där inte bara bilar låg på hög utan också flera skelett. Perfekt tänkte jag och kalkylerade att om liken bara låg framme här skulle djur äta på dem och sånt där så snart skulle de bara vara två skelett i mängden. Några människor satt på en sån typisk amerikansk veranda som man ser i gamla westerns, jag visste helt plötsligt att de var kannibaler och sa till dem att jag hade lite nytt material till dem. På ett sånt sätt som jag säger till mina anställda: nu går jag hem, jag vill att ni fixar det här o det här ikväll. De tittade på mig och nickade, jag frågade för säkerhets skull: om ni fattar vad jag menar... De nickade igen.
Sen vaknade jag av mitt alarm som låter som en galen anka.


Men alltså wtf? Den var obehaglig samtidigt som det var fullt naturligt för mig att flyga helikopter och leta efter ett ställe att dumpa lik, och behandla kannibaler som mina anställda.


Är jag en psykopat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback