Varannandag diret - dag 3

Blev en helkväll med Maria och Martin igår, lagade chiligryta och Tagine med linser, gjorde två olika yoghurtsåser, en med lime och en med mynta/chili/vitlök. Serverade med Naan-bröd, tortillas som jag torrostat i en stekpanna och sen lite feta, halloumi och grönsaker. Dundergott!

Maria var en bra gäst och hade med sig hemgjord rabarberpaj - muuuums! Försökte att behärska mängden jag fick i mig men det kan ha blivit liite för mycket - undra på det! Som tur var så dödade jag mig på gymmat i två timmar på förmiddagen och käka bara några Finncrisp, ost och grönsaker, lite äggröra och några melonbitar till brunch. Så det totala kaloriintaget var inte överdrivet stort.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Sen blir det proteinshake, lunch en Allevosoppa och kvällsmat får vi se vad som kan tänkas smaka, en proteinshake innan träningen och en soppa efter kanske? Blir bara konditionsträning idag om inte min träningsvärk blir värre. Gjör stört ont men det är ju bara att kötta på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback