Sunny-side up!

Haft en myspyskväll med min Maria, skulle tränat, men hoppsan - så satt vi o såg på Plastikturisterna, käkade lyxiga miniknäcken och drack Chai-te. Som så småningom byttes till en liten rackare Amarula!

Fick ett trevligt telefonsamtal idag, ska ha möte på fredag. Spännande! Känns bra, ska ta och boka in morgondagens spinning+core, sen sooova! Är supertrött! Upp kl 6 imorn, jippie! Eller... Känner min DÖFET efter de senaste dagarnas svulleri - vad hände där egentligen...? Bullar, potatis, Ben&Jerrys.... hujedamej. Och en extrem trötthet till på köpet. Har inte velat tänka tanken gym. Eller tväning över huvud taget. Men mina jeans är lite för tighta nu... inte ok.
Skärpning!

Nej nu måste jag ta en snabbdusch och sova så jag får mesta möjliga sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback