Stöldgods från helgen






Haha. mer kan man inte säga. Sista bilden regisserades av Rasmus Mästerfotografen Öberg, vet inte riktig vad hans artistiska vinkel var men i hans hjärna var det säkert skitbra!

Firade Fröken Söderlunds återtåg till Norrköping, efter några år i e-tuna har hon hittat tillbaka till sina rötter! Hade riktigt trevligt, vin, riesen, lekar och lite kärlek! Gustav blev på nåt vänster Håkan istället. Jaa han ser lite ut som en Håkan.

Sara: Öh Gustav!
Jag HÅKAN!!
Sara: Öh Håkan!
Philip: Haha - Håkan!

Påväg in till stan så inser vi att det är för få platser i Taxin, då kommer en kille knatandes och straxt efter kommer en taxi till, oblyg som jag är viftade jag hejvilt till killen och fråga vart han skulle och det var ju åt samma håll så vi dela taxi med en complete stranger i röd tröja. Tänk om han var massmördare. Schysst kille, han berätta att han han åkt på spö förra helgen och råkat ta sönder bildörren på den taxin han tog hem så han hade vaknat upp med en feting bakfylla och räkning från taxibolaget. Tackar.
Taxichauffören öppna då munnen: Men shit kör bolaget runt i Kiabilar får de väl räkna med lite svinn?

Ha-Ha.

Malin, som har copyrighten till bilderna, och jag hade riktigt trevlig också, kul att snacka lite skit - var ju typ 6-7 år sen vi umgicks på dansen. Nu är hon danslärare och jag har ett pajat ben för att jag gick ner i split på fyllan en gång. Ni som umgås för mycket med mig vet att det är nu jag mentalt gör en sån Evelina grej, en grimasch och undanviftande handgest elelr vad man ska säga. Ser lite ut som en maffioso när jag gör det. I mitt huvud iaf. Jag är ju faktiskt rätt tuff.

Men alltså shit nu är jag AStrött! en dusch och LdB lotion ( I LööööV ) så är jag fit for kudde!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback