Ljuset i tunneln

Juni närmar sig med stormsteg! Fullt upp kan jag lova! Som vanligt full rulle på jobbet med en del charmiga och en del mindre charmiga kunder.
Min uppsägning blev officiell idag med chefens signatur. Det var med sorg i hjärtat hon signerade tror jag:) Men vi har bestämt att hon ska flytta sitt kontor till mitt nya jobb!

Jahaja, igår körde vi t/r på cyklarna till Frida ute i Skriketorp. FY FAN vilka backar! Kände att fysiken var bättre än förr men jag dog nästan ändå! Blev Almondy Tobleronetårta och kaffe när vi kom fram, shit vad goooott! Jag och Frida drog en sväng med fyrhjulingen, sen tog vi oss ett glass vitt i solen! Myys! Blev några mil på cyklen totalt, behövdes verkligen för att känna vart jag ligger. Behöver träna som ett as!
Kör svältdag idag så vill inte gymma för då bränner man bara muskler, kanske skulle at en långpromenad istället? Imorgon däremot blir det ett kvällspass och på onsdag morgon spinning+core. Då har jag ju lite lagrad energi från ätdagen plus att jag pumpar lite extra protein efteråt så musklerna inte förtvinar! Blir mest kondition ändå så ska nog funka.

Träffar min nya chef för ett litet morgonmöte imorgon med kontraktskrivning och massvis. Fan vad läskigt! Tänk om de blåser mig totalt nu haha:P Måste gå upp sjukt tidigt så jag hinner vakna till ordentligt så jag inte sitter o gäspar som ett as bara. Fail på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback