Hello my minions

Jag är oförbätterlig. Så sant som det är sagt.

Men jag fick ett infall att blogga nu iaf... Händer mycket här i livet att jag inte vet vart jag ska vända mig. Men på nåt sätt känns det som livet tagit ny fart i ny riktning, tagit fart på riktigt! Kanske är det för att jag håller på att bli vuxen?

Scoreade några feting-vuxenpoäng nu på morgonen, började med att vakna AStidigt. Alla vet att det bara är vuxna som vaknar astidigt, Giza låg med huvudet på min arm och ena frambenet sträckt upp i luften. Tog kort på henne för hon var så söt men det vill jag inte dela med mig av för på bilden hänger även min tutte och fladdrar. Inte jättesmickrande. Hur som helst! Åkte till Bilprovningen med en jätteklump i magen, jag vet ju att bromsarna och gasen funkar... allt därimellan... ööh, pass.

-Har du sommardäck till bilen? (Jag kör ett par dubbfria red.anm) -Mjaa, vi har tänk att köpa ett par men det blir ju aldrig av...
- Hade det här varit vinterdäck så hade du åkt dit på mönsterdjupet. Det är precis under 3mm på ena bakdäcket.
-Vilken tur att det är sommar då!

Drog en lättnadens suck när jag fick köra hem igen utan körförbud, däremot hade jag nån positionslampa som inte funka. Jaha. Och så gjorde han mig uppmärksam på att jag ska borsta bort lite påbörjan till rost under bilen. Bra, då har Gustav något att göra!

Medan man ändå var åt det hållet passade jag på att röja igenom City Gross. De öppnar ju fan 7 på morgonen - stackars satar som jobbar där! Men bra för mig, typ 15 kunder och ingen kö till kassan. Ska fan börja storhandla i ottan! Eller ja... vi får väl se. Känner mig pigg o fräsch, synd att man måste jobba, annars hade jag lätt städat klart lägenheten och bonat vardagsrumsgolvet idag! Började städningen igår men ingen av oss var särskilt pepp så det blev lite halvhjärtat. Köket blev ordentligt taget med golvtvätt och allt - så nu kan mitt plastbarn Leo komma och slicka på skarvarna, det är det bästa han vet! Tog ett rejält röj på balkongen också. Fy fan säger jag bara, ni som inte bor i stan eller har balkong för den delen. Usch så mycke skit det blir! Vägdamm så in i helvete! Men nu är det "rent" så snart får vi ha grillpremiär därute! Myys!

Hinner inte skriva av mig så mycket mer nu. Måste fan sminka mig så man ser vettig ut. I lördags var jag skitsnygg. Tänk om man skulle vakna och se ut så. Det vore nåt det... ska bli intressant att se bilderna. Körde lite charlies änglar vs. 3 apor. Bra läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback